10 жовтня в нашому дитячому садочку відбулися заходи з нагоди Всесвітнього Дня психічного здоров'яГоловним завданням цього дня було формування, збереження та зміцнення психологічного здоров'я дітей, а також підвищення рівня психологічної культури педагогів та батьків.

Ранок почався з "Сходинок "Щастя, добра, радості, любові"" . Де батьки могли прочитати мудрі вислови вздовж сходів, а також на батьків чекала змістовна інформація в куточку психолога по темі "Як зробити дитинство дитини щасливим".

 

У різних вікових групах були проведені заняття спрямовані на закріплення знань дітей про емоції, засоби їх вираження, уміння конструктивно спілкуватися, розуміти один одного, виховання доброзичливого ставлення до співпраці один з одним.

 

Діти також прийняли участь в колективному творчому малюванні "Осінь посміхається", що сприяло розвитку згуртованості, доброзичливості та викликало у дітей масу позитивних емоцій та захоплень.

 

 


В цей день пройшла акція "Подаруємо радість малюкам", де діти старшої групи виготовили поробки з бумаги в техніці "орігамі" та подарували молодшим дошкільнятам.

Радість може принести навіть дрібничка!

Нехай сьогодні та кожен день такі дрібнички зустрічаються Вам на кожному кроці.

 

Більше радості та позитиву, любові та щасливих миттєвостей у житті.

  З 15 травня по 19 травня в нашому дитячому садочку пройшов "Тиждень психології". Він пройшов під гаслом "Життя - не ті дні, що пройшли, а ті, що запам'яталися". 

     Метою цього заходу було стимулювати інтерес до психологічних знань психолога з батьками та співробітниками дитячого саду, створити загальний настрій та  налаштувати на "психологічну хвилю".

     Кожен день був присвячений окремій темі.

В понеділок був день кольорового настрою. Кольором дня був обраний жовтий. Діти та співробітники дитячого садку мали в одязі елементи жовтого кольору. Тому що жовтий кольор частіше асоціюється з радістю. Він сигналізує про щось нове, незвичайне, цікаве. Жовтий колір приводить відчуття до руху, звільняє від негативу.

В цей день пропонувалось пограти в ігри де діти знайомилися з емоціями, проводилися бесіди та заняття. Читалися авторські казки про емоції. Діти переглядали мультфільми про різні настрої. Вихователі провели цікаві творчі завдання "Малюємо емоції пальчиками".

Для батьків з ранку була запропонована "Веселка настрою", де вони визначали свій настрій за кольором веселки. В кінці дня батьки дізналися, який колір що означає. Створена діаграма показала який кольоровий настрій цього дня переважав у групі.

 




Другий день був позначений як День дружби і посмішок. В цей день діти грали в ігри "Павутинка дружби", "Подарунок другу", "Посмішка по колу" та інші ігри, вчили мирилки.  

Проводились бесіди та заняття "Дружба починається с посмішки". Переглядалися мультфільми про дружбу.

В цей день були виконані творчі завдання "Долоньки дружби".

Робота з батьками: були проведені батьківські збори "Виховання любов'ю" в ІІ середній групі. 


Середа - день Доброти.До цього дня були підібрані казки та оповідання про добро.

Діти з цікавістю грали в ігри "Квітка доброти", "Промінчики людяності", "Добра тварина" та ін.  Для старших дошкільнят проводилось заняття :"Що таке є доброта? Це є серця висота".  Творчим завданням цього дня було засівання "Чарівного поля Доброти". 

Протягом цього дня проводилась психологічна акція "Аптечка для душі", де батькам та вихователям пропонувалась скринька швидкої психологічної допомоги. Дорослі із задоволенням обирали для себе побажання і цим покращували свій емоційний стан.

 

 


Четвертій день - був Днем  Щастя. Діти з задоволенням приймали участь в бесідах "Що таке є щастя?", "Що треба робити, щоб стати щасливим?" 

На цей день були підібрані казки, оповідання та мультфільми про щастя.

Саме в цей день дітвора по групах створювала  з кольорового паперу "Птаха щастя".

Батьки та діти середніх груп активно прийняли участь в конкурсі "Мій портрет в проміннях сонця". Де батьки мали змогу продемонструвати любов до своїх дітей через малюнок, аплікацію, вироби у формі сонечка. Тим самим підвищити самооцінку дитини та сформувати позитивне відношення  до себе.

Для помічників вихователя психологом був запланований тренінг : "Як часто протягом дня ми згадуємо про щастя?"